- MINIQUEST


Temos que destacar tres diseños educativos básicos diferentes de Miniquest, que están asociados a súa temporalización.
MiniQuests de Descubrimento:lévanse a cabo o principio dunha unidade didáctica.
MiniQuests de Exploración:sitúanse durante o desenvolvemento dunha unidade co obxeto de presentar os contidos necesarios para comprenser un concepto en particular.
MiniQuests de Culminación:desenvólvense o final dunha unidade didáctica e require que os alumnos demostren a capacidade para responder as preguntas esenciais.
Podemos falar de tres elementos nas Miniquest:escenario, tarea e producto.
Escenario: Establece o contexto real para o aprendizaxe, basado na resolución de problemas, e a pregunta esencial que os alumnos deben contestar.
Tarea: Inclúe unha serie de preguntas diseñadas para estimular e dirixir a investigación. a tarea debe estar ben estruturada e indicar os sitios web que conteñen a información necesaria para responder a pregunta esencial.
Produto:Debe explicitar qué tipo de realización deben elaborar os alumnos, para transformar a información obtida en coñecemento.
- BÚSQUEDAS DO TESOURO
O obxectivo principal destas actividades é consolidar os coñecementos sobre un tema curricular e fomentar as actitudes e habilidades relacionadas coa búsqueda, análise, validación, relación e comprensión da información.
A estrutura consta dunhas breves instruccións sobre as preguntas a responder, a listaxe de preguntas(máis ou menos extensas ou complexas en función do nivel educativo para o que está pensada) a relación de ligazóns e fontes de información a consultar e a gran pregunta.
As preguntas formuladas teñen que centrarse nun único aspecto do tema analizado, para que os alumnos podan contestala con precisión. Na confección dunha búsqueda do tesouro é nesesario evitar planear preguntas demasiado xerais.
Adicionalmente pódese incluir unha "Gran Pregunta"que a súa finalidade sexa que os alumnos sinteticen todo aquelo que aprenderon e demostren a súa comprensión
- PESQUISA WEB(WEB ENQUIRY)
O obxetivo principal dunha pesquisa é desenvolver a actitude crítica repeto a veracidade das fontes de información.
As pesquisas web teñen unha estrutura parecida a búsqueda do tesouro: unha relación de cuestións ou preguntas, cada unha de elas asociadas a un ou máis ligazóns a páxinas web donde se podan encontrar os elementos para responder as cuestións ou preguntas plantexadas.
A resolución dunha pesquisa web non consiste únicamente en buscar e seleccionar información dunha web para buscar respostas; ademais, os alumnos deben cuestionarse a validez de dita información.
- WEBTASKS
- EARTHQUEST
As geointeraccions definen situacións de aprendizaxe estruturadas, que implican tarefas de búsqueda, selección, interpretación, tratamento e presentación de información, cas ferramentas, servicios e datos xeográficos dispoñibles en Internet.
Uns dos formatos da actividade geointeractiva son as "EarthQuest". Os creadores do concepto e primeiros autores de EarthQuest son os profesore holandeses John Demmers y Gerard Dümmer.
Esta modalidade de actividade geointeractiva básase nas funcionalidades da aplicación Google earth- Esta aplicación xeográfica gratuita combina imáxenes satélite, mapas e unha gran base de datos toponímica.
- GEOQUEST/MAPQUEST
Introdución(presentación dun caso con base xeográfica)tarefa, proceso e avaliación.