
- INTRODUCIÓN
Motivar e interesar ao alumnado a través de propostas que resulten atraíntes, importantes e realistas para a súa formación.
- TAREFA
Bernie Dodge establece 12 categorías diferentes de tarefas que pasamos a definir a continuación:
TAXONIMÍA DE TAREFAS | |
Tarefas de exposición | A través deste modelo o que se pretende é que os alumnos accedan a determinada información e demostren que a entenderon. |
Tarefas de recompilación | Recompilar información de varias fontes e a posta en formato común. |
Tarefas de misterio. | Especialmente indicadas en Primaria e Primeiro Ciclo de Secundaria. |
Tarefas periodísticas | Pide ós alumnos actuar como reporteiros que cobren un acontecemento. |
Tarefas de deseño | Crear un produto ou plan de acción que cumpra cunha meta predeterminada e funcione dentro das restricións preestablecidas. |
Tarefas de produtos creativos. | Os alumnos deben recrealo aprendido en forma de obra de teatro, pintura, poesía. |
Tarefas para a construción de consenso. | Proceso de debate que culmina cun informe conxunto que incorpora decisións consensuadas sobre o tema. |
Tarefas de persuasión | O obxectivo é convencer, máis alá da simple repetición duns argumentos memorizados. |
Tarefas de autocoñecemento. | Pretenden profundizar no coñecemento dun mesmo. |
Tarefas analíticas. | Se solicita os estudantes que observen diferentes fenómenos, materiais, etc. |
Tarefas de emisión de xuízo. | Presentan ó estudante una cantidade de temas e se lle solicita clasificalos, valoralos ou tomar unha decisión informada entre un número limitado de opcións. |
Tarefas científicas | Debe incluír:
|
Recomendacións para levar a cabo as diferentes tarefas
- PROCESO
Dependendo do creador da webquest ou das necesidades do profesor, neste apartado pódense incluír ligazóns ou non.
- RECURSOS